2026-06-07 21:44:55
NYHET
17 juni – Nordiskt seminarium om Remit
Den 17 juni 2025 arrangerar NordREG* ett seminarium om Remit. Seminariet hålls i Köpenhamn, men det är även möjligt att delta digitalt. Sista anmälningsdag är den 27 maj.
Fokus för seminariet är marknadsövervakning, regelutveckling och efterlevnad av REMIT-regelverket. På agendan står presentationer av NordREG, Acer och Nord Pool och det finns även tid för frågor och reflektioner.
Information om hur du anmäler dig samt program finns på NordREG:s webbplats: Anmälningstiden har löpt ut.
Värd för seminariet är den danska tillsynsmyndigheten Forsyningstilsynet Länk till annan webbplats..
*NordREG, Nordic Energy Regulators, är ett samarbete mellan de nordiska tillsynsmyndigheterna för energi.