2026-06-07 21:44:55

NYHET

17 juni – Nordiskt seminarium om Remit

Den 17 juni 2025 arrangerar NordREG* ett seminarium om Remit. Seminariet hålls i Köpenhamn, men det är även möjligt att delta digitalt. Sista anmälningsdag är den 27 maj.

Fokus för seminariet är marknadsövervakning, regelutveckling och efterlevnad av REMIT-regelverket. På agendan står presentationer av NordREG, Acer och Nord Pool och det finns även tid för frågor och reflektioner.

Information om hur du anmäler dig samt program finns på NordREG:s webbplats: Anmälningstiden har löpt ut.

Värd för seminariet är den danska tillsynsmyndigheten Forsyningstilsynet Länk till annan webbplats..

*NordREG, Nordic Energy Regulators, är ett samarbete mellan de nordiska tillsynsmyndigheterna för energi.

Skicka meddelande till oss

Eftersom Energimarknadsinspektionen (Ei) är en myndighet gäller offentlighetsprincipen. Det innebär att innehållet i ditt meddelande kan bli allmän handling och lämnas ut om någon begär det. Fyll i dina kontaktuppgifter om du vill att vi ska kunna nå dig, men undvik helst känsliga uppgifter i meddelandet.

Läs mer här om allmänna handlingar och offentlighetsprincipen och hur vi hanterar personuppgifter.

AvsandarURL