2026-06-11 06:43:15

NYHET

Påminnelse - 3 juni är sista dag att lämna inspel på hur EFFEKT-dialogen kan utvecklas framöver

EFFEKT-dialogen är ett forum där aktörer från energimarknaden kan mötas för dialog och kunskapsutbyte. Nu vill Energimarknadsinspektionen (Ei) få bättre kunskap om vilka aktörer som deltar och hur forumet kan utvecklas framöver, bland annat vilka områden ni önskar att vi fokuserar på.

Hjälp oss utveckla EFFEKT-dialogen genom att svara på en kort enkät. Sista svarsdag är onsdagen den 3 juni .

Till enkäten: Enkät till dig som prenumererar på information om EFFEKT-dialogen Länk till annan webbplats.

Skicka meddelande till oss

Eftersom Energimarknadsinspektionen (Ei) är en myndighet gäller offentlighetsprincipen. Det innebär att innehållet i ditt meddelande kan bli allmän handling och lämnas ut om någon begär det. Fyll i dina kontaktuppgifter om du vill att vi ska kunna nå dig, men undvik helst känsliga uppgifter i meddelandet.

Läs mer här om allmänna handlingar och offentlighetsprincipen och hur vi hanterar personuppgifter.

AvsandarURL