2026-06-11 06:43:15
NYHET
Påminnelse - 3 juni är sista dag att lämna inspel på hur EFFEKT-dialogen kan utvecklas framöver
EFFEKT-dialogen är ett forum där aktörer från energimarknaden kan mötas för dialog och kunskapsutbyte. Nu vill Energimarknadsinspektionen (Ei) få bättre kunskap om vilka aktörer som deltar och hur forumet kan utvecklas framöver, bland annat vilka områden ni önskar att vi fokuserar på.
Hjälp oss utveckla EFFEKT-dialogen genom att svara på en kort enkät. Sista svarsdag är onsdagen den 3 juni .
Till enkäten: Enkät till dig som prenumererar på information om EFFEKT-dialogen Länk till annan webbplats.